Wizualizacja wyników badania

"Klient w centrum uwagi administracji"

Archiwum Państwowe

Charakterystyka
respondentów
  Wskaźniki   Wyniki ogólne   Wyniki szczegółowe   Wyniki szczegółowe
w grupach
  Zaawansowana
prezentacja danych
  Średnie   Korelacje   Struktura bazy CSV

Współczynnik korelacji

Jest to miara związku zmiennej „satysfakcja ogólna” z poszczególnymi wymiarami uwzględnionymi w kwestionariuszu.
Zakres wartości współczynnika korelacji to cały zakres liczb od „-1” do „+1”. Im bliżej zera tym związek jest mniejszy. Im bliżej wartości „+1” lub „-1”, tym związek jest większy (odpowiednio: pozytywny lub negatywny).

Symbol "*" w tabeli oznacza, że wszystkie wartości jednej ze zmiennych są identyczne, więc wyliczenie współczynnika korelacji jest niemożliwe.


Siedziba urzędu
korelacjaliczebność
Siedziba jest położona w dogodnym dla mnie miejscu0,1642
W budynku panuje czystość i porządek0,2442
Czas oczekiwania na przyjęcie przez pracowników można spędzić w komfortowych warunkach (np. są miejsca do siedzenia, stoliki, toalety)0,0342
Budynek jest dobrze oznakowany – wchodząc tam wiadomo, dokąd się udać w konkretnej sprawie0,4342
Budynek posiada udogodnienia dla osób niepełnosprawnych0,1842
W tym urzędzie mogę uzyskać pełną informację o sposobie załatwienia mojej sprawy0,2242
W tym urzędzie krótko czeka się na załatwienie sprawy0,1742
Godziny, w których mogę się skontaktować z pracownikami urzędu, są dla mnie dogodne-0,0542
W tym urzędzie wszystkie potrzebne formularze, druki lub wzory są łatwo dostępne0,2342


Pracownicy urzędu
korelacjaliczebność
Pracownicy urzędu byli uprzejmi i kulturalni0,1842
Pracownicy urzędu posiadali odpowiednią wiedzę i kompetencje0,442
Pracownicy urzędu podeszli z zainteresowaniem do mojej sprawy0,1942
Pracownicy urzędu wypowiadali się jasno i zrozumiale0,3942
Pracownicy urzędu byli pogodni i przyjaźni wobec mnie0,2142
Pracownicy urzędu przekazali mi wszystkie niezbędne informacje dotyczące mojej sprawy0,1342


Zadowolenie z obsługi
korelacjaliczebność
Ogólnie, na ile jest Pan(i) zadowolony/a lub niezadowolony/a z obsługi przez pracowników urzędu?0,4842


Załatwiana sprawa
korelacjaliczebność
W mojej sprawie urząd działa(ł) bez zbędnej zwłoki0,1442
Załatwiając tę sprawę byłem odsyłany 'od urzędnika do urzędnika'0,1142
Sprawa, którą załatwiałem w urzędzie, jest według mnie skomplikowana0,2942
Moja sprawa została załatwiona (albo jest załatwiana) w sposób rzetelny0,2242
Przepisy prawne dotyczące mojej sprawy są jasne i klarowne0,0742
Ta sprawa powinna być możliwa do załatwienia bez osobistej wizyty w urzędzie0,0442
Dokumenty, formularze, druki wymagane do załatwienia sprawy są łatwe do wypełnienia0,2442
Koszty załatwienia tej sprawy są uzasadnione-0,0842
Limity liczby udostępnianych jednostek są zadowalające0,2642


Strona internetowa
korelacjaliczebność
Czy na stronie internetowej urzędu uzyskał(a) Pan(i) potrzebne informacje dotyczące Pana(i) sprawy?0,2426